pondělí 3. listopadu 2014

Proč si nekupovat nosič od Atery (Atera Strada 3 DL)


Minulý rok jsem si koupil nosič na kola Atera Strada 3 DL s rozšířením na čtvrté kolo. S nosičem jsem byl celkem spokojen, dokud nebyl při couvání poškozen a vyvstala nutnost opravy - jednalo se o výměnu jednoho zadního dílu, který zajišťuje blokování pohyblivé části.

A s překvapením jsem zjistil, že vlastně žádný servis těchto poměrně drahých výrobků u nás neexistuje. Našel jsem sice nějaký soukromý servis, který se značkou Atera zabývá, ale tam mne jen politovali s tím, že jim to mohu poslat a oni budou čekat, až nějaký jiný neš´tasník hodí svůj nosič do šrotu a oni tak získají potřebnou součástku - Atera totiž náhradní díly nerada dodává. Tomu se mi nechtělo věřit, přeci jen je to výrobek v cenové relaci kolem €500 a tak jsem napsal přímo výrobci, popsal svůj problém, přiložil fotografie a už za pár dnů jsem měl odpověď:


Hello, pleace contact your dealer.....


Takže jsem nelenil a požádal o seznam dealerů a během dne obdržel kontakt na firmu Neumann a Elit CZ.

Z výše dvou uvedených Elit CZ vůbec nereagoval, u Neumanna se ozval jejich pracovník a začala zdlouhavá výměna mailů - když už se zdálo, že je díl úspěšně objednán, ozval se jejich pracovník s tím, že firma Atera není schopna díl dodat......

Naštěstí měl i řešení - měli skladem použitý poškozený nosič, který jim tam zřejmě nějaký méně trpělivý zákazník nechal a u kterého byl daný díl v pořádku a tak mi nabídl jeho zaslání jen za cenu poštovného - a tak jsem měl po třech měsících konečně nosič opět funkční - díky nadstandardní ochotě pracovníka firmy Neumann.

A poučení?

Výrobek od firmy Atera si už nikdy nekoupím, jakýkoliv - firma, která není schopna dodat náhradní díl (asi chce zákazníka, aby si koupil nový výrobek) je špatná firma.

1 komentář:

  1. My jsme si koupili nosič na kola vloni na jaře a máme ho jen na dvě kola, což nám zatím stačí a žádný problém jsme zatím naštěstí neměli. Jakmile člověk musí řešit reklamaci, tak je to vždy nepříjemné a vůbec, když ještě firma nenabízí náhradní díly.

    OdpovědětVymazat